LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!

Längtar ihjäl mig efter vårt lilla barn som beräknas komma i slutet av sept början av okt....Vill ju att hon/han ska komma idag...Har gått upp extremt mycket i vikt...men det mesta sitter i händerna och fötterna...suck... Har megamycket vatten.. Kan knappt gå vissa dagar, och inga skor som passar..Inte ens Kalles skor kan man ha...Hur ska det då gå lite längre in i sommaren...Har ju flera månadedr kvar...Hm..... Men en posetiv sak har jag hittat med att vara gravid: Hår och naglar väXer i JUMBO FART :) Och mitt pigment inför solnigen har ökat drastiskt.!!

Visst blev jag lätt brun innan oxå men det här är nästan pinsamt...Räckte med att gå ut typ i ett par sekunder så var man neger sen he he he...I LIKE :) Men det är oxå det enda jag gillar med att vara gravid...för det har varit ett rent helvete....Hoppas att det är på väg att bli bättre nu...

Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma mig bort med en FET GROGG och en CIGG....Längtar.........



MAMMA LINDA


image2






PAPPA KALLE


image3

Kommentarer
Postat av: Linda Z

Hej vännen!! Så roligt att kunna följa dig på nätet med en egen blogg. Jag älskar ju sånt! Och om man dessutom skulle kunna önska saker så önskar jag mycket magbilder;) Din fina bebismage... Hoppas snart det finns nytt att läsa!
Puss & kram Linda

2007-06-14 @ 12:32:09
Postat av: Indiz79

Klart snäckan :) Magbilder kommer när jag inte är så fet längre he he he..kramen

2007-06-14 @ 14:29:37
Postat av: sara

Roligt att du tycker om min blogg =) roligt att nån uppskattar det man skriver. Ha det gott och hälsa mannen din.

2007-06-14 @ 21:31:12
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Sara S

kul att även du börjat blogga!!! =)
kram på dig!

2007-06-14 @ 23:39:11
URL: http://selberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0