Minnen....

Ja nu har det ju varit Halloween och allt....Det får mig att minnas Halloween för  2år sen..Fy fan vad kul man hade då...Pris för bästa makover och allt :) Sprit i mängder drack man oxå (längtar) hi hi...Bubbis var väldig fin han med ;-)
Men fyyyy vad det tog lång tid att tuppera håret och sen när man skulle få det till rätta..oj oj oj..eller rättare sagt aj aj aj..Men var ganska nöjd med min sminkning :)

Näe...nog åt gamla minnen..Nu ska här göras iordning för Ebba och jag ska till väla och inhandla lite julklappar :)
Vi ska åka helt ensamma eftersom pappa börjat att jobba idag :(...Vi saknar han..

puss och kram från Ebba och mig :)


JAG

image50



MIN BUBBIS

image51


Kommentarer
Postat av: Sara (S.) E.

Hi, hi! Du var ju helt klart värd ditt pris!! Huu!
Hoppas att det är bra med er, det är så kul att titta på bilderna som du lägger ut på er och Ebba! KramaR / Sara

2007-11-10 @ 13:43:55
Postat av: Bech

Gamla minnen...
Hmm, jag kommer på ett!
Vad sägs om silvertejp???
Då snackar vi smärta, eller hur?
;)
Sköt om er!
Puss och kram

2007-11-10 @ 15:23:44
Postat av: mamma

vaddå? Ni ser väl ut som ni alltid gör på morgonen hi hi. Okej då kanske något värre. visa inte Ebba dom bilderna, man ska ju inte skrämma barn som du vet kramar

2007-11-11 @ 14:15:53
Postat av: sara

shit vad obehaglig du ser ut =) jag hade sketet på mig om jag sett dig & samtidigt hade du lagt till Roffes röst hehe. ha det gött puss & kram

2007-11-11 @ 17:42:37
URL: http://habibi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0