På övertid!!!!

Jaha, då går man på övertid idag...men jag hade heller inte räknat med något annat... Men jag känner att det här kommer att ta tid...känner ju inte ett skit...Men vem vet, hux flux så står jag där med värkar och snart ska föda :) Och då lovar jag att jag har så jävla ont så att jag inte alls vill föda hi hi hi..
Spännande....

Inatt fick min  Sara en liten påg...Grattis gumman...e såååååå glad för din skull...Väntar med spänning att få höra hur det gick :)...Nu e det bara jag och Annika kvar....

Måste bara berätta att min Bubbis e guld värd...Hade inte klarat en dag utan han...Han e helt underbar...Fastän jag kan vara en jävla ragata ibland så tar han det med ro.. Får såååå mycket ömhet och kärlek...Shit vad vad älskar dig!!!!!!!


image38



Nu ska jag gå och lägga mig i min sjukt underbara säng...Får passa på nu....

Kram till alla.....

Kommentarer
Postat av: sara

hehe, ja passa på du bara =) ja visst är våra killar guld värda. Ser också framemot när det är dags för oss. Hoppas allt går bra när det är dags. Får komma och hälsa på nån dag sen när ungen har ploppat ut =) se på erat hus och så. kramiz

2007-10-04 @ 13:12:54
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Indiz79

Sara: Ja visst e det tur att vi har dom...men ibland e det skönt att vara utan dom oxå hi hi hi.. Du får säga till sen när det börjar bli dax för er oxå, så ska mamma komma med lite råd *ler*...Hör av mig snart när ungen pluppat ut så att vi kan kränga lite kakor och dricka saft :) Kramizar i massor...

2007-10-04 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0