109kg + = FETE ÅNGEST

Jaa, det är exakt vad vågen visar....109 jävla kilon.....109kg!!!!!!!....109kg till min 160cm lååååånga kropp..Bläääääääääääääää
Har smått fete ångest...okey jag är gravid, men va faan...40kg+ är väl lite väl mycket att ta i: DU SOM SITTER DÄR UPPE OCH BESTÄMMER!!!!!
Kan inte gå några längre streckor längre, för då dör jag nästan...så jobbigt...Har mer eller mindre blivit säng eller stolsittande....
Min kropp har blivit stulen och jag vill HA TILLBAKA DEN!!!!!!!!


Ska aldrig mer bli gravid!!!

TACK OCH HEJ.........


Kommentarer
Postat av: Pia A

Haha...vänta ett tag så vill du bli gravid igen...har följt din blogg,kul att se vad du skriver o hur du har växt...hoppas det snart e dags så du kan röra dig igen.kram Pia A

2007-09-13 @ 21:23:40
Postat av: Sarah

Haha..du e rolig du, men jag håller med,
ALDRIG mer

2007-09-13 @ 23:35:26
Postat av: Indiz79

Pia.A - He he...hoppas oxå att det e dags snart..Men det där med att bli gravid igen..vet i faan ;-)... Kul att du tycker om min blogg :).. Ha det bra..Många Kramizar
Sarah- Eller hur...hi hi Tur att det finns ngn som håller med ;-) Puss puss

2007-09-14 @ 10:39:56
Postat av: madde

Hej!!
Kul att prata med dig innan. Hoppas din bebis kommer nart och att allt går bra.
Fin din blogg e.
KRAMIS Madde

2007-09-14 @ 10:40:11
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Indiz79

Madde: Tack för det...Ja, det var kul att ta en snackis, får höras snart igen... Jag lovar att höra av mig så fort bebben kommer :) Kramar i massor

2007-09-16 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0