POKERTURNERINGS KVÄLL :)

Ikväll har vi pokerturnering här hemma med En massa vänner...Ska bli sköj...Brukar ju vinna dom turneringarna ha ha ha..Så ikväll kanske jag blir rik..... 
Tycker det är skitroligt att spela poker....nice, nice

Spelar poker just nu samtidigt som jag skriver detta...på svenska spel...
Ett bra sätt att födriva tiden med :) 


Näe, nu ska jag gå och baka Kärleksmumms eller snoddas som det oxå heter...


                                                                              
image34     Är han inte läcker???

Kommentarer
Postat av: Lottan

Var har du hittat denna läckra karl, jag byter genast!
LYCKA TILL med förlossningen, hoppas den blir snart!!!
Jättekram!

2007-09-21 @ 23:18:36
URL: http://liselott.hilltun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0