Så sööööt han är :=)

Var ju och träffade lilla Isac igår....ååååh vad söööt han var...Men såååå liten...Jag vågade inte hålla han...
Hm...hur skall det gå då med mitt barn???? Hi hi hi..
Men Bubbis ( Kalle) var inte det minsta rädd...Han skulle hålla och jollra med den lille....Han kommer att bli VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!!!!!!! Det var så mysigt att se....

Idag kommer lilla Susnane hem...så nu kan man besöka dom lite oftare... Puss puss

Idag ska jag föresten luncha med Andrea och Sara...Ska bli jääääätte kul :) Längtar... Har ju inte träffas på ett tag....Mycke bebbe prat kommer det nog att bli :)

Näe, nu ska jag upp på ovanvåningen och mysa lite med bibbis...
Hoj hoj

image30 Isac och mormor


Isac och min Älskling
image31


image32

Hela familjen..Lillasyster träffar lillebror för första gången :) Sååååå söööött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0