Bloggtid????

Usch ja, har sååå mycket att göra att jag knappt hinner med mig själv...Skulle gärna ha lite extra timmar på dygnet speciellt nu till jul...Eftersom vi ska julen hemma hos oss i år så är det extra mycket att göra (åh, mamma längtar tills ni kommer)...Ska bli en toppen jul :)

Var förästen på öppna förskolan i landskrona i tisdags...oj oj oj vad där var ungar..ljudnivån var ganska hög oxå :)..Klart den är när det är ungar.... he he
Men föredrar nog den här i Glumslöv..men det gör man väll alltid...alltså tycker att hemmaplan e bäst...

I dag kommer farfar och hämtar prinsessan vid 2 för att jag ska kunna få lite tid för att göra julgodis :)...Så här ska bakas i massor weiiii....

Näe, nu ska jag försöka att lägga till lite bilder sen blir det åter till stressen ;-)

ÖPPNA FÖRSKOLAN I LANDSKRONA















EBBA ÄLSKAR ATT KLÄTTRA I TRAPPOR..




KOMPISARNA ISABELL OCH ISAK SOM SOV ÖVER I HELGEN :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0