DOP

Igår var vi på dop i Raus kyrka...det var söte Mathilda som döpte sig...Ett jättefint dop :)
Snart e det ju dags för lilla gumman att döpa sig, bara 2veckor kvar....
Tiden går som sagt bara för fort....

Åh, på onsdag åker Min älskade Bubbis upp till Mora och ska åka vasaloppet....3gången...Han är sååååå jäkla duktig...puss på dig..

Själv ska jag och prinsessan ta tåget till mormor och morfar :) Weiiiiiiiiiiiiiii...LÄNGTAR...
Men vi åker på torsdag så vi får sova själva en natt :(...hi hi

Näe, nu ska jag återgå till min matlagning...Ska äta bakad potatis med räkröra...Mumms

Hej svejs....kramiz

MATHILDAS DOP

image196

MATHILDA PRINSESSAN

image197

EBBA PRINSESSAN.....MIN GULLUNGE!!!!

image198

image199

Kommentarer
Postat av: Mor-mor

ÅÅÅÅÅÅÅH!!!! vad vi längtar till torsdag !!!!!!!
puss puss

2008-02-24 @ 19:17:26
Postat av: Sarah o Leia

åh..vilken underbar kofta!
Älskar den!!!
Vart har du hittat den?

2008-02-24 @ 19:24:49
Postat av: Anonym

mamma: Vi längtar oxå jätte jätte jätte mycket...men snart är det torsdag=)

Sarah: Visst är den helt underbar...Kalles mamma har stickat den så jag ska berätta för henne att den blivit uppskattad på bloggen :) Blir hon glad :)...Många kamar till dig och familjen...MÅSTE TRÄFFAS SNART!!!! P

2008-02-24 @ 21:22:55
Postat av: madde & Ellie

Hej vännen.!!!

Tack för den mysiga fikan och shoppingturen. Ser fram emot nästa!

KRAMIS

2008-02-25 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0