Krya på dig present :)

Min älskade prinsessa är bara såååååå duktig...har aldrig varit med om något liknande...Pencilinen som gumman tar smakar bara förjävligt..helt hemskt...Men vad gör gumman, jo hon sväljer så fint utan att säga ett dugg..Hon klöks och skakar i hela kroppen, men inget ett ljud... Samma sak när hon får alvedon och näsdroppar...När allt är klart så ler hon med hela huvudet...Mitt hjärta....
Så därför har mamma handlat "krya på dig presenter" från polarn och pyret...Såååå sött!!!

Saken är den att jag har blivit sjuk oxå...Feber, förkyld till tusen och halsont :( Så då undrar jag vad jag får i krya på dig present av er mamma och pappa ,-) Tänk på att jag är jättesjuk *ler*...hi hi

Nu ska vi sjuklingar sätta oss i soffan och myspysa :)

Kramimage201


Kommentarer
Postat av: madde

Vad fina, hoppas att ni snart mår bättre!
Vi höres i veckan

PUSS

2008-03-01 @ 15:13:52
Postat av: indiz79

Madde: Vist e dom...superfina :) Jag ringer till dig på måndag så kan vi planera in en kväll :)Längtar :)...Hälsa familjen...Kramizzz

2008-03-01 @ 16:15:49
Postat av: mamma

Lilla gumman då, mamma kommer snart till dig så ska jag pyssla om dig.Krya på dig present.....hm! Du missar inte ett tillfälle va?
Så skööönt att lilltrollet är på bättrings vägen,hon har varit såååå duktig den lille tappra soldaten! krya på er nu båda vi tänker på er, längtar efter er puss puss

2008-03-01 @ 17:07:19
Postat av: mamma

Glömde ju säga att kläderna är så ljuvligt söta!!!

2008-03-01 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0