VÅR I GLUMSLÖV :)

Igår kom våren hit till Glumslöv...Så UNDERBARRT!!!!!!! Längtar bara till sommaren, fast våren e bra den oxå...
Var ute mestadels hela dagen igår....Såg min första tusselago...När man ser tusselagon då vet man att det e vår på riktigt :) Jiiipppppiiiiiii....ÄLSKAR TUSSELAGON :)

Tog en riktig lång runda med svärmor och prinsessan....En promenad på 2 timmar, och solen i ansiktet hela tiden...Kan det bli bättre??
Vi gick ålabodsrudan, en otrolig vacker runda..Man har en utsikt över hela sundet, och så havet bara ett par meter från en...mmmmm...kan riktigt känna havsdoften nu när jag skriver ;-)...Tänk om några månader är det så varmt att man kan bada...Längtar!!!!

Efter långrundan satt jag i 40 min på vår altan och läste en bra tididning samtidigt som solen gassade rakt upp i fejat....Jag säger bara NICE....

Uppdaterar med lite bilder så kanske ni kan känna lite av min känsla :)

Puss puss igen :)

Tusselago :)...Nu e det vår!!!

image227

Här ska det badas mycke i sommar :)

image228

image229

Svärmor och en sovande prinsessa i vagnen...

image230

Jag och min älskade Prinsessa :)...Älskar dig gumman...

image231

Kommentarer
Postat av: madde

Härliga vårbilder.. tyvärr vände det snabbt. Tittar ut på snön och stormen... Ja ja det svenska klimatet!

KRAMIS

2008-03-17 @ 12:49:17
Postat av: mamma

Kramar till er alla! Vi har också haft vår men i dag yr snön brrrr fy tusan! puss puss

2008-03-17 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0