GRATTIS TILL ER BADA 2 :)

HIP HIP HURRA IDAG AR DET PAPPAS FODELSEDAG....50 AR...GUBBE HE HE

VILL OXA SAGA GRATTIS TILL MIN MORBRO SOM BLEV 40 AR,,,HIP HIP HURRA TILL DIG OXA OCH EN STOOOOOR BAMSEKRAM TILL DIG :) AVEN DU BLEV GUBBE... HE HE...

TUR MAN HOLLER SIG UNG ANNU :)

NU AR MAN NERE PO TENERIFFA...GUUUUUD VAD SKONT DET AR HAR NERE...SOLEN SKINER VARGE DAG...BADA I HAVET GOR VI OXA...RIKTIGT LYXIGT!!!!!


NU HAR JAG BARA 2MINUTER KVAR...


KRAM TILL ER ALLA HEMMA I SVERGE...


KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: madde & Ellie

njut njut njut av värmen. Här hemma snöar det för ullt



Trevlig semester



kram

2008-11-21 @ 15:13:21
Postat av: Ingela Posth

Hej Linda!



Hoppas ni har det underbart i solen! Har letat och letat efter dig..Blev så glad när jag hittade din blogg.. Stort grattis till kärleken & föräldraskapet & er ljuvliga lilla prinsessa!



Vart tog alla åren vägen? Nu har vi både man och barn ;-)



Min underbara tös är 2,5 år nu & snart fyller vi 30 Du kan väl höra av dig till mig!



Många kramar Ingela

2008-11-22 @ 13:37:35
Postat av: Tove

Hejsan!

Hoppas ni har haft en bra semester. Glad att jag hitta din blogg kul att se bilder på Ebba.

Vi ses den tjugonde:) kramar från Tove, Samuel, Hanna och Janis

2008-11-27 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0