TENERIFFA....

Nu har vi som sagt kommit hem och nu har jag ite tid att  blogga lite :)...

Resan har gått jättebra, flygningen gick super (efter 4sobril) :), gumman var jätteduktigt. Men det var lite drygt tog ju nästan 6 timmar. Men när vi flög hem hade jag bokat platser längst fram så man hade större benutrymme och det bästa av allt man hade inget framför sig :)...Näe, nu ljög jag. Det bästa var ändå Ebba vagga hon fick uppsatt på väggen framför oss.. Där satt/ låg hon HELA resan och tittade på folk, satt och lekte och sov då och då...SUPER!!!!!

Vi har verkligen haft det jättetrevligt..Och näe jag e inte brun som många frågar..Puttelite färg har man ju fått...Men hela pappas familj e svin bruna...Fuskigt he he..

Är ju jättesvårt och ligga och sola när man har barn...Nästintill omöjligt...Men badat har vi gjort varge dag..Såååå skönt och gumman bara älskade det...

Hade strålande sol dom 3 första dagarna men dom andra dagarna var varma men lite mulna..Samtidigt som det var tradigt så ver det ju jättebra för Ebba...Det ultimata vädret för henne :)

Kommer sätta in lite bilder då och då...Blir för mycket att sätta in allla på en gång...

Nu ska jag återgå till min julpyntning...tjuvstartade lite igår...weiiiiii ÄNTLIGEN!!!!!


TACK Pappa/Morfar/Svärfar för resan ocg grattis ännu en gång till din 50-års dag...Gubbe he he

Pussar och  Kramar till ALLA 




TENERIFFA

En utslagen Ebba i pappas famn på pussen från flyget till Hotellet



Hotellet, polen och utsikten, Restaurangen och den feta buffen :)









Prinsessan Älskade att bada i polen







STRANDEN















PAPPA/MORFAR 50 ÅR...GRATTIS....








Mina bröder Simon och Lukas



MAMMA + PRINSESSAN



Kommentarer
Postat av: mormor

SUPERFINA KORT!!!! Det är roligt att ni har haft det så bra, men mormor är glad över att ni traskar runt på hemma marken igen. Längtar till jul då vi ses igen puss puss

2008-11-28 @ 12:04:27
Postat av: sara

Härliga bilder. Roligt att ni har haft det bra, snart är det min tur :D kram kram

2008-11-28 @ 15:38:26
URL: http://habibi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0