Åh, så trist....

Jag skulle blogga lite om mion 30 års dag och lite om när min familj va nere...Vad händer!!! Jo alla min jäkla foton försvinner...Därför tyckte jag inte att det var så roligt så jag sket i att blogga.....Grrrrrr
Men men, det är väl sånt som händer...
Jag ska ju köpa min en ny camera hade jag tänkt...En strationär, så att jag kan ta fina bilder :) Älskar ju att foto...Jag är  absolut inte duktigt, det är bara roligt....Frågar man dom runt omkring mig så vet dom att jag alltid ah min camera med i väskan...Dokumenter allt!!!

Jaha, vad har hänt den gågna veckan??
-Jo, som sagt var ju mamma och familjen nere i föra veckan,. Supermysigt...Vill att dom alltid ska vara här :( Men mamma har sagt det att dom kanske ska flytta ner när min syster slutat skolan, och om hennes sambo Uffe får jobb här nere...Gud vad glada vi hade blvit då weiiiiiiiiii....
Vi bara slappa när dom va nere...Tog dock en runda till väla och en till plantagen...Ebba ska få en krusbärsbuske, eller rödavinbärs buske på stam av lilla mormor...Men Ebba (jag) kunde inte bestämma sig för vilken den skulle bli så vi får vänta tills vi vet...
Sen var vi ju alla hembjudna till svärmor och svärmor på påskbuffe...Jag menar det jag säger med påskbuffe ha ha ha..Var så mycket mat så att vi hade kunnat bjudit hem hela Glumslöv ha ha...Men gött va det....Jammi...
Sen åkte min familj hem i söndags...

I tisadsgs var det åter dags att bänka sig i skolbänken efter en veckas lov...Så skönt det varit med lov trots att jag jobbat 2 dagar...Behövligt till tusan att få vila upp sig :)
Igår när jag var i skolan höll jag på att svimma..hade en sådan jävulskt värk i min tand..satan vad ont det gjorde...Fick lämna skolan och köra hem helt gråtandes..Ja, ni som haft riktig tandvärk vet vad jag pratar om..
Skulle ju ha dragit bort tanden för länge sedan men den är ju sååååå seg...
Ska till Tandläkaren idag och göra ett 5:e försök... Idag är dom mer förberedda än någonsin...Ska få dubbelt dos av allt...Så det blir väl att flyga av in i dimmorna..skönt :)!!!!

Näe, nu får jag snat skrivkramp...

Återkommer om hur det gick med tanden (om jag är vid liv)......

Kramm till alla :)

Ps, Linda Z...din kommentar i din blogg var klockren, håller fullständigt med!!!!!!

Några bilder blev räddade..
Här är Ebba med mormor :=)....








Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar påsk mina älsklingar!! vi njöt av varje liten sekund av vår vistelse hos er.Ett stort tack till Kalles föräldrar för den storslagna påskbuffen... helt ljuvlig! Mommos gull....saknar dig såå!! hoppas vi ses snart igen, har skickat massor av kramar med morfar som kommer till er i morgon. Ha det bäst. puss puss

2009-04-16 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0