Mys i Tågarp...

Ikväll är vi bortbjudna på middag till Tågarp....Fy vad lyxigt att inte behöva tänka på att laga mat idag :)
Åh, jag vet en som ska mysa med bebbe :) Weiiiiii
Ska bli jättemysigt....Ses snart Linda...

Idag är schemat fullproppat...Gud vad kul!!
Ebba ska på påskfest på dagis så jag ska försöka klä ut henne till påskkärring, om det nu går...Hoppas hoppas hoppas...Tänk vilka roliga bilder det kunnat bli :)...Sen i eftermidag får vi besök av en gammal klasskamat Gabbi och hennes lilla dotter...Mys igen med bebbe...Lyckodag!
Till slist sluar kvällen med Greys...
Alltså...En kanondag, det gör inte ens något att det regnar...Jag e glad ändå :)

Nu ska surfas lite innan mina små älsklingar vaknar :)

Kramar till alla....Hej svejs



FOTOGRAF: Linda Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0