Världens bästa mamma...

Har nog jag....Min mamma vet att det bästaj ag vet ( efter kroppkakor)  är Östgöta vita saltgurkor...Dom e så satans goda men pissedyra...Till min stora häpnad hade dom fått in sådana gurkor i lösvik på ica maxi i råå för 100kr/kg...Blev såååå glad så jag viste ej vartjag skulle ta vägen..Men som sagt dom e ju så dyra så man kan ju knapp handla dom ;)..

Men vad hände idag??!!
- Jo, jag fick ett paket på posten, och vad låg i det??!!
- Jo, det låg en burk full med vita saltgurkor från världens bästa mamma....

Åh, är så lycklig just nu :=)

Puss puss



Kommentarer
Postat av: mamma

Smaklig spis mina älsklingar (alla tre). Tankar o kramar

2009-06-11 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0