Hej Hopp....Bloggen = lösenord...

Imorgon e sista provet ...på länge iallafall :) Då ska det firas,,,,

Idag e det bara 3 dagar kvar till den stora 30års dagen...blehe...fast jag börjar att vänja mig vid tanken...Ska bli roligt att träffa min familj...längtar jättemycket!!!!

Jo, jag skulle oxå bara säga att jag kommer att göra min blogg låst så man behöver ha lösenord för att läsa den...Så vill man ha lösenordet, får man be om det :)
Är trött på alla snokare...

Kram till alla som förtjänar det :)







Kommentarer
Postat av: mamma

Kram mitt hjärta!Vi ska tänka på dig lite extra i morgon och hoppas på att det prover går lika bra som dom andra,jag vet ju att det är ett svårt prov. Ja snart är den stora dagen inne,men än har du en bra bit kvar innan du når min aktningsvärda ålder gumman. Det är nog första gången jag längtar efter påsken, men denna påsk är ju lite speciell. Tänk, 30 år sedan vi såg varandra första gången ja,nu vet du ju själv hur det känns att uppleva livets mirakel och vad jag kände den gången för 30 år sedan. Lycka till i morgon och krama kalle o Snuttan puss puss

2009-03-30 @ 21:08:26
Postat av: pia a

hej tanten ...jag fortsätter gärna o läsa din blogg.....har du min mailadress?Hoppas jag får fortsätta läsa om dig nu när du blir tant...hehe

2009-03-31 @ 07:52:59
Postat av: Jimmy o Helena

Hoppas verkligen vi får ta del av din blogg... Krama familjen

2009-03-31 @ 17:11:43
Postat av: Anonym

jag vill fortsätta läsa!

o hoppas det gick bra på provet!

Kram på dig!

2009-03-31 @ 21:37:25
Postat av: Sarah

Glöm inte ge mig lösenordet. för jag vill också ha.

Hur kändes provet i går?

Kram

2009-04-01 @ 10:28:50
URL: http://saraholeia.blogspot.com
Postat av: Liselott

Jag vill läsa.. maila lösenordet, om du vill förstås. Hoppas provet gick bra! Kram på dig!

2009-04-01 @ 11:01:36
URL: http://liselott.hilltun.se
Postat av: LINDA

Hej hopp allihopp: Det är klart att ni ska få lösen, jag håller just nu på att försöka fixa det..

Åh tack snälla ni för att ni tänker på mig när jag har prov..Det värmer...Provet igår fick jag VG++ Typist den läraren att inte sätta MVG!För det är jag värd :)..



Kramisar..

2009-04-01 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0