Nybadad...

Igår kväll gick vi hem till farmor och farfar  så att gumman kunde få ta sig ett bad....Åh, det är så extra mysigt att ha en liten nybadad mysunge inlindad i en handuk i famnen....

När vi kom hem så damp vi ner i soffan..3 sekunder tog det sen snarka jag :)...Åh, det var sååååå skönt...Mindre roligt är det när något väcker en från sin sköna sömn bara för att man ska behöva gå upp och lägga sig i sängen...Me dont like!!!
Men jag somna faktis lika fort där....sen vakna jag halv fyra och var hur pigg som helst...Tvinga mig att somna om men när klockan var straxt efter fem var det bara att gå upp...Då var jag så pigg så att jag inte kunde sova om. Börjar man bli gammal då??!!

Näe, nu ska jag lägga upp lite bilder sen så ska jag gå och gröa mig lite frukost..

Kram kram











Tagit efter pappa eller!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0