-30 kg(-56kg)..VARNING för chock ;)

Jag är stolt över mig själv att jag äntligen lyckats...Nu har jag straxt gått ner 30 kg sen april förra året..Fast om man räknar det jag gick upp under graviditetet som var 41kg så har jag gått ner..Låt mig se här först 41+ 15kg = 56kg Jag e grym!!! Lite skryt får man väl ha om sig själv. Nu har jag bara 3-5 kilo kvar för att nå mitt slutliga mål :)..Sen börjar det jobbiga att forma kroppen :(..När jag har gått ner det sista så ska jag skaffa mig en personlig tränare och börja träna på riktigt :)

Jag kan säga en sak mina vänner att det känns jäkligt skönt att slippa alla extra kilo och att man äntligen kan få på sig lite fina kläder. Man kan börja känna sig lite fin igen :).

JAG SKA ALDRIG TILLBAKA IGEN!!!!!

Nu kommer bilderna jag lovade att lägga ut när jag kände att jag var på sluttampen, inga fina bilder och jag skäms för att lägga ut dom men jag gör det för att kunna inspirera andra.

Kan jag så kan ni!!

Glad sommar puss och kram

FÖRE







EFTER







Detta blir kvällens outfit :)









Kommentarer
Postat av: Marianne och Jörgen

DETTA HAR DU GJORT BRA

Fortsätt så



2010-07-17 @ 22:04:13
Postat av: Pia

ja...vad du e duktig...vilken karaktär du har.....kram

2010-07-18 @ 09:03:06
Postat av: Sophie

Bra gjort tjejen du är en inspiration kramar Sophie

2010-07-18 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0