Ska bli blond och mer hälsosam...

Just nu gör jag många förändringar i mitt liv...Till det bättre :)...Jag ska bli mer hälsosam och så skaj ag bli blond he he..Skönt att göra förnyningar i livet och mer ork får man, mår bra gör man med!!!
Är glad att det har funkat med träningen och kosten, ikväll är det vägning hos viktväktarna...Spännande!!!

Var glada över livet och njut av det...Trivs du inte så gör något åt det :)

Puss och kram från egoist fotograften :=)










En liten före bild...





Kommentarer
Postat av: Helena

gud va du är duktig!!!!

Lycka till :)

2010-03-31 @ 18:21:07
Postat av: mamma

Du är så vacker ungen min,och otroligt duktig. Dock älskar jag dig hur du än ser ut...det viktigaste för mig är att du är lycklig. puss puss

2010-03-31 @ 23:15:07
Postat av: LZ

Fina fina du!

2010-04-01 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0