Grrrrrrrrr....

Igår när jag skulle köra från Center Syd så hade jag glömt min handväska på taket..När jag kör på avfarten till mototvägen så ser jag i backspegeln hur den flyger av..Jag får köra typ 3 km för att vända, det tar ca 7 min. När jag kommer tillbaka så är lite av innehållet av väskan på marken och väskan borta..Jävla Idiot...

Hade köp massa kläder till Kalle och lite andra födelsedagspresenter till andra personer och nu får vi hoppas att dom INTE vill byta något då jaginte har kvitto kvar :/...Hade oxå presentkort på ikea på 1000kr + ett till på 500kr :/...Som sagt man blir sne :/..

Nu ska jag slappa på min sista kväll..Imorgon återgår jag i tjänst för första gången sen 2007..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hummmmm....vad ska man säga klantigt......kram :-)

2011-01-02 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0