Långfredagen!

Idag är det fredag! Jag trodde hela dagen igår att det var fredag! Det kändes som fredag. Därför blir helgen extra lång vilket vi gillar :). Igår var vi som sagt på fredriksdal vilket var helt fantastiskt mysigt. Vi fick träffa den "riktiga" påskkärringen och dansa i ring med alla barnen :). Kommer att skriva ett eget litet fredriksdals inlägg längre fram...

Imorgon är det lördag och då kommer delar av familjen hit för att fira påsk och för att fira att jag fyllt år :). Det kommer att bli massa goooooood mat och påäggsutdelning....nästan som julafton :).

Näe nu ska jag slappa och spela lite rumble! Jag heter indiz79 om någon har lust att ta en match!!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0