Sömlösa nätter!

Åh vad galet trött jag är, men det är ju inte så konstigt! Klockan är ju bara halv sex! Olle vakna tjugo över fem :/.. Inte nog med det! Han var uppe klockan ett i natt och åt en flaska mat. Det konstiga är att Olle är trött men sova i sin säng vill han inte! Nu har jag gått ner och lagt han i vagnen och drar han, för upp ska han inte! Det var annat med Ebba. Hon la man klockan sju sen Sov hon till sju, undrar när Olle ska ta den trenden ;)! Måste på något sätt vänja bort han från nattmålet men vet inte riktigt hur! Någon som har ngt tips?!!!

Näe, nu ska jag stå här och vagga sovandes!

God natt/morgon!

Krilikram


Kommentarer
Postat av: Helena Wramby

Go morron! När vi vande av Juni med nattmålet så gav vi henne vatten i flaskan istället och det funkade rätt så fort på henne. Kram Helena.

2012-03-23 @ 08:39:58
Postat av: Emma

Inte kul med sömnlösa nätter. Så var Ofelia med, eller ÄR fortfarande. Idag är hon 2 år och vi väntar med spänning på hur nästa barn blir. Då kanske vi får en som Ebba:). Men jag hoppas era nätter blir bättre snart! Kram Emma

2012-03-23 @ 10:30:06
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0