Trött!!

Vakna nu för 20 min sen alltså 05:40 pip! Vaknade ju såklart inte självmant utan av att Olle prata och ville upp! Reagera först inte på att han kunde prata men det verkar faktiskt som rösten har kommit tillbaka! Men jag tror att det har med gårdagskvällen att göra. Trodde seriöst att Olle höll på att kvävas, han hade så mycket slem och man hörde hur han försökte få luft! Sen kommer världens största spya full av slem. Var bara att byta hans pyjamas och allt i dess väg. Sen 5 min senare händer samma sak! Men sen var det hyfsat lugnt. Tror att det var det som behövdes för att få lite fria luftvägar och rösen tillbax :). Men nu sitter jag här med en halv pigg Olle och en 100% Trött linda....Men snart ska jag få gå och sova igen. Åh ja just det..in kväll ska jag och Kalle ut och äta middag så då ska mommo och Uffe ta hand om och natta barnen. Ser vi fram emot :)

Kram från ett BLÅSIGT Linköping!

❤Olle och hans galna trötta mamma❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0