Fredag!

Då var det åter fredag och helg på gång. Idag är jag ledig och ska ägna dagen till barnen då jag jobbar helgen. Jobbar dagstur både lör och sön. Hoppas på bra turer typ 8-14 :). Men vi får se vart jag hamnar och vilket klockslag jag ska jobba! Kalle börjar jobba klockan tre idag så vi tänkte först ta med barnen till tropikariet men tyvärr öppnar dom så sent (kl11). Det blir försent eftersom Olle fortfarande sover middag. Vi får helt enkelt hitta på något annat roligt. I eftermiddag/kväll så ska jag ju som sagt in till hgb med svärförälderna och barnen för att titta på ljusspektaklet :). Åh barnen kommer nog tycka om det. Sen blir det middag på Max :). Hoppas på en bra fredag!

Igår var det ju alla hjärtansdag och den firade vi i Lomma hos Kalles syster. En mysig kväll med pulkaåkning och tacos. Får ju inte glömma Thomas goooooda cappuccino oxå :). Kalle var ju tyvärr inte med eftersom han jobba men vi hade ju vårt firande i onsdag!
Vi måste vatt hälsans snälla eftersom vi fick blommor av både Ann och svärförälderna. Tack ännu en gång!

Nu ska vända på mig och vila en halvtimme till. Har SOVMORGON :)!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0