God morgon Sverige!

Idag är man inte pigg vill jag lova! Varit vaken även denna natt av att Ebba har ont i örat. Stackars tös! Man e så maktlös när ens barn e sjuka och man inte kan göra något! Men kl 9:30 blir det till att ringa helgmottagningen så dom får ta sig en titt. Blir lite osäker på om det är öroninflamation eftersom hon var på badhuset igår. Kan ju vara så att hon fått in vatten i örat som ligger och trycker. Vi får se vad dom säger!

Ligger just nu i sängen och kan inte somna. Idag är det min tur att ha sovmorgon. Kalle och jag brukar ha sovmorgon varannan dag i den mån det går. Har ju en som som vaknar och ska upp innan klockan sex var dag så får man sovmorgon till bara sju så e man glad :). Just därför jag inte e någon kvällmänniska. Det hade jag aldrig pallat! Men igår skulle jag försöka hålla mig vaken lite extra länge så att vi kunde se melodifestivalen och mysa. Men vilken meningslöst med tid!!! Vilket jävla skit det var! Pinsamt!!

Nu får jag allt försöka vila lite ;).. Ska upp och ringa om en timme!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0