Lunch!

Just nu har jag intagit min lunch och läst en tidning i ett tyst och lugnt hus :)! Olle sover och Ebba sitter med ipaden (tidsbegränsat)! Det är såååå skönt att bara få en halvtimme för sig själv. Olle gick ju som sagt upp i den tidiga ottan idag. Jag hade turen att det var Kalles tur att gå upp så jag kunde vila några timmar till. Kalle stack till jobb vid halv åtta så jag har myst själv med barnen idag. Tyvärr fick jag min första vab dag idag då jag måste vara hemma med Olle för att han inte får utsättas för bascilusker pgr av hans viktnedgång! Han blir ju lätt sjuk pgr av hans IMU försvar och nu har han varit sjuk så länge att han hamnat lite under viktkurvan min älskade påg. Lite frustrerande att ha dom hemma när han egentligen inte e sjuk ;(. Fast att vara undernärd är ju att vara ett slags sjuk med. Jag har haft turen att inte behövt vabba en enda gång på dom 3 veckor han varit hemma. Tack vare pappa och farmor ❤. Tur man har en underbar familj runt om en!
Imorgon är jag ledig från jobb enligt schema fram till måndag. Kommer att kännas konstigt nu när man jobbat så mycket men underbart att få vara så mycket med barnen! Kalle jobbar imorgon och lördag men är ledig på söndag. Helt ok!

Nu ska jag avsluta min lunch!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0