Mysdag!

Idag har jag haft en riktig tjejdag med tösen min! Skulle bara handla ett par byxor till Ebba men blev rätt så mycket därtill! Ebba fick 4 par byxor varav ett par jeans. Ebbas första jeans och hon är överlycklig :). Sen fick hon 2 tröjor, en boleria och strumpor. Olle fick ett par skor och en fin fin kofta. Själv fick jag två par tights, två par stickade strumpbyxor, ett par handskar, en kofta från zara, Björn axens serum till håret och lite andra grejor. Sen gick vi inom Ikea där det shoppades för ännu mera pengar... My good... En god fika hann vi med och även en timmes lek för Ebba i lekrummet. Kalle fick inget den här gången ;) ( förut ALLA prylar och blommor) jag köpte till hemmet.

Just för tillfället så ligger jag, Kalle och Ebba däckade i soffan efter en god pizza. Sista pizzan för mig på ett tag. Ska bli nyttig nu! Men mer om det i nästa inlägg!
Nu ska jag förbereda inför läggningsdax!

Kramilikram

                                                                                Olles kläder

Mina fynd :)

Ebbas fin fina kläder!

Gofika!

Min älskade unge!

Mamma och dotter kärlek <3

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅH vilka fina kläder! Härligt att ta en mysdag ibland. Puss puss

2013-02-04 @ 06:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0