Överraskning!

God morgon! Idag är det alla ❤-dag så jag hoppas att NI mina vänner får en bra dag! Kalle jobbar 8-22 så här blir inget firande men det tog vi igår istället :).

Igår trodde jag att jag skulle ha tjejmys med en kompis men icke! Min honey sa till mig att vara färdig kl 18 för då skulle vi iväg, han hade oxå ordnat så farmor & farfar kom hit och tog barnen. Tack Marianne & Jörgen ❤.
Jag hade ingen aning om vad vi skulle göra men misstänkte att vi skulle ut och äta. Jag gissa rätt!
Vi körde till Helsingborg och när vi kom fram så gick vi en runda och mös. Sen gick vi till oasen där Kalle hade bokat bord. Jag har nämligen aldrig varit där men sagt i flera år att jag vill dit men det har aldrig blivit av. Men igår så hade Kalle ordnat att jag fick komma dit. Vi åt och drack massa gott! Efter några timmar när vi var i matkoma så fortsattes våran kväll på Helsingborgs gator för att uppleva lite av ljusspelen. My gooood vad det var fiiiint och häftigt. Trodde aldrig att det var sååå stort och så mycket. Var verkligen värt att uppleva. På fredag åker jag o barnen in med farfar och farmor för att uppleva det igen :).

Tack Kalle för denna fantastiska mysiga och fina kväll ❤.. Det var den bästa alla ❤-dag (iförväg) på mycket länge :) puuuuuuuuuuss❤❤


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken karl du har :) Kram

2013-02-16 @ 16:16:28
URL: http://minibyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0