Tidsdag!

Dag eller eftermiddag har jag haft med mina två barn. Idag saknade jag dom extra mycket när jag var på jobb, vet egentligen inte varför men så var det. När jag kom hem vid halv fyra så gick vi ut direkt i det underbara vädret! Vi chansade på att fåren skulle vara ute och vi hade tur :). Barnen blev jätteglada och vi stanna hos dom i nästan en timme innan vi fortsatte till lekplatsen!

Nu ligger vi slagna i soffan. Olle sover och vi andra har precis svullat i lite glass..yammi! 
Nu ska jag gå upp och göra iordning mig för sängen. Ebba och Kalle ska vara uppe lite till. Ebba och Olle blir kanske hemma från förskolan hela veckan :(.. Själv ska ner till stan och jobba innom daglig verksamhet imorgon. KUL!!
Dag eller eftermiddag har jag haft med mina två barn. Idag saknade jag dom extra mycket när jag var på jobb, vet egentligen inte varför men så var det. När jag kom hem vid halv fyra så gick vi ut direkt i det underbara vädret! Vi chansade på att fåren skulle vara ute och vi hade tur :). Barnen blev jätteglada och vi stanna hos dom i nästan en timme innan vi fortsatte till lekplatsen!

Nu ligger vi slagna i soffan. Olle sover och vi andra har precis svullat i lite glass..yammi! 
Nu ska jag gå upp och göra iordning mig för sängen. Ebba och Kalle ska vara uppe lite till. Ebba och Olle blir kanske hemma från förskolan hela veckan :(.. Själv ska ner till stan och jobba innom daglig verksamhet imorgon. KUL!!

Kramilikram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0