Vill ni följa med på min resa??

Nu har jag fått nog! Nu ska jag ner mina 30kg som jag fick på mig under graviditeten. Men jag har gjort det en gång innan så jag vet att jag kan! Nu har jag fått nog! Känner hur kroppen börjar svika mig och hur jävla dålig kondition jag har. Känner det när jag leker med barnen! Orkar inte lika länge som förr!

Jag väger nästan 0,1 ton.. Fattar ni!!! 94kg till mina 160 cm gör sin rätt! Jag kan inte själv fatta det! Men sist jag börja så vägde jag 98kg så jag har 4kilo försprång med Olle än vad jag hade med Ebba!
Trodde ALDRIG att jag skulle berätta om min vikt för någon annan och speciellt inte offentligt! Men nu är det gjort!

Jag börjar imorgon så idag e sista dagen på länge som jag ska äta lite extra gott. Patetiskt egentligen!

Tänker blogga om min viktresa och dela med mig av recept och andra ting.
Tänker väga mig varje onsdag och dela med mig av framgångarna/nedgångarna!
Ska vara ärlig mot mig och mot er!

Känner att jag behöver ert stöd för att komma igång med detta! Kanske är det någon på vägen som vill följa med på min resa!

Bara att skriva det här inlägget gör mig motiverad :).

Jag vill och vet att jag kan!

Nu ska jag lägga upp lite motivationsbilder på hur jag såg ut innan jag blev gravid och dit jag ska igen!

Till dom som undrar så använder jag mig av ww. Har provat många olika vägar men tycker att viktväktarna funkar bra på mig!

Önska mig lycka till :)!!!

Kramilikram från tjockisen!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du kan det vet jag vi är på samma väg och vi stöttar varandra heja oss :-)kramenom Sophie

2013-02-23 @ 08:17:06
Postat av: sara

Vv funkar verkligen. Jag har gått ner 15 kilo med hjälp av det. 5 till sen är jag nöjd. Hejja dig!!!! Kram

2013-02-23 @ 08:43:16
URL: http://minibyme.blogg.se
Postat av: Linda

Sara: Du har varit skitduktig! Sett på bilderna vad fin du är :)! Jag håller dig sällskap innom ett år ;)!! Kram

Sophie: Ja nu jävlar ger vi järnet! Du är ju redan på språng duktiga du! Kram

2013-02-23 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0