Mello!

Igår var en perfekt dag/kväll (inte gällande vv dock). Fick ett jättebra jobb med bra kollegor. Jobba dessutom bara till 12:30, helt perfekt! Det är alltid roligt att hamna på jobb som man trivs på. Personalen är ju så himla viktig också! Men jag har haft tur sen jag började och bara mött på trevliga kollegor! Dock ett undantag!

På eftermiddagen dök familjen Nilsson upp som skulle spendera kvällen med oss. Har alltid så trevligt med er :)!
När dom kom så tog våra män barnen och gick ut så jag och A kunde slänga oss i soffan med ett varsitt glas vin och bara prata skit! Varade dock i tio minuter tills dom andra kom tillbaka för att det var så satans kallt ute! Kvällen flöt på med tacos, vin drickande och melodifestival. Barnen hade så kul ihop oxå. Roligt nu när Olle är lite mer med!

Mina points flög iväg ganska flitigt. Förlorade kontrollen! Passade på att äta både det ena och det andra som jag aldrigt gjort annat! Var tillochmed tvungen att gå över till pizzerian för att se om dom hade choklad. Kände besattheten! Tyvärr hade dom inget choklad men däremot kakor med choklad i. Så det blev ett sådant paket ha ha! Men jag känner att jag måste få spåra ut ibland för att jag ska lyckas. Nu är jag på det igen! Inget kul dock när jag tog en tjuvvägningen och den visade på 0,9+ hm... Men har nu tre dagar till att fixa till det. Jag klarar det!

För tillfället ligger jag här i sängen och slappar. Har sovmorgon :). Innan Ebba gick ner så hade hon en önskning vilket hon har varje dag innan hon öppnar dom blå och det är att hon vill leka med någon. Tur dom är så lätta dom där önskningarna så att man kan uppfylla dom :). Undrar hur dom ser ut om några år?!!

Näe, nu ska jag dra mig lite till innan jag ska gå ner och äta frukost!

Underbar söndag på er!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0