Skit vecka!

Fy för vilken usel vecka! Allt från hus,hem och jobb har varit riktigt jobbigt. Men nu är det sista dagen på den här veckan och vi får hoppas att jag aldrig mer får uppleva en liknande vecka och att nästa vecka blir bättre! Är ledig idag och ska bara ägna mig åt min barn :)!

Trots en skit vecka så har jag varit duktig med kosten och motionen :). Äntligen! Känner redan nu efter en vecka att jag är lite piggare. På onsdag är det vägning fast i dag är det en vecka sen jag vägde mig och jag tror att det går bra neråt :). Ska dela med mig av lite goda recept jag har, men det får jag göra ikväll när barnen sover. Nu ska jag ta en låååååång dusch!

Trevlig söndag!

Frukostbild bestående av knäcke, smör, groddar, keso och avokado. Dricka till är alltid te.. 8points och även den en favorit frukost!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0