Uppe med tuppen!

Olle vakna 05:30 idag den lilla mörten. Då ville han inte att mamma skulle sova mer. Men det gör inget jag e rätt så pigg trots att jag jobba till 22 igår kväll och som ni vet är jag ingen kvällmänniska! Men vi har det mysig Olle och jag. Vi tänder alltid alla ljusen på morgonen, Olle älskar det :). Fast det blir ljust så fort nu på morgonen så ibland är det inte ens lönt att tända dom.

Idag är det jobb som gäller 8-14. Ska bara på min gamla arbetsplats eriksgatans gruppboende, skojigt! Sen kanske det blir tropikariet med Kalle och barnen! Olle e på topp igen! Helt sjukt vad bra den nya medecinen är som är i pillerform :). Han hostar inte tills han spyr som han gjorde innan. Nu hostar han super lite så det hade kunnat bli dagis idag men Kalle har han hemma så får han gå imorgon!

Om en liten stund ska jag väga mig, spännande! Återkommer med resultatet!

Bra onsdag på er!

Kramilikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0