Vaknat till liv igen!

God morgon! Idag är det farsdag och vi ska fira våra pappor :). Kalle har fått sovmorgon fast det var min tur för han hade det igår med. Det kallar jag en fin farsdag present, speciellt när Olle vaknar 06:20. Som tur var så la jag mig ap trött igår och somna nio så jag är utvilad. Jag har som vanlig haft en paus från bloggen men nu är jag redo igen speciellt nu när jag tagit en paus från Facebook. Sköööönt!! Men måste in en snabbis och göra ett inlägg att bloggen har öppnats upp igen så att familjen kan följa den med bilder från barnen. Även mina vänner oxå såklart! Nu ska jag förbereda för dagen ;) Grattis pappa och kalle på er dag!
Kramizar till alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0