Transfusion

Denna morgonen började redan vid 07. Inte superpigg för ovanlighetens skull. Men det har nu ordnat upp sig.
Farmor och farfar kom och hämta Olle vid 8 och skulle köra med han till simskolan. Sen ska Olle få mysa med dom fram tills alla mina läkarebesök är över typ vid tre. Har två stycken idag då ett är redan avverkat. 
Ebba tog bussen in till Landskrona där ellie mötte upp. Dom ska hänga idag. Herre gud. (Hur gamal blev jag helt plötsligt!! ).
Själv ligger jag just nu i soffan och inväntar tiden. Om ca 15 min kör jag in till stan för mitt andra läkarbesök. Sen blir det till billeberga för att hämta ceke på fritids och sen in till stan igen för att hämta Elsa för att till sist köra tillbaka till glumslöv för att hämta upp Olle. Tur man fått transfusion så man får tillbaka energin😊.
I eftermiddag står det bara fotboll på menyn. Idag ska vi heja fram Sverige till en seger. Heja blå gult!

Ses// Linda 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0